Chat with us, powered by LiveChat

Innkjøpssjefen

Vi gir bedrifter lønnsomme avtaler

3 hovedfaktorer som gjør at våre kunder sparer:

1. Tid

En daglig leder har mye å gjøre. Ofte blir tiden brukt på saker som "brenner" der og da. Forhandlingsrunder med leverandørene kan fort bli nedprioritert.
Som kunde hos oss,  kan du heller bruke din tid på de ansatte,  planlegge prosjektene, eller følge opp kundene dine.

2. Informasjon

Vi mottar fersk prisinformasjon fra kundene våre fra time til time hver dag hele året. Dette gjør oss i stand til å fortelle deg om du betaler riktig pris for varene. Det er mye lettere å øke bedriftens bunnlinje ved å senke innkjøpsprisene, enn å prøve å få kundene dine til å betale mer.

3. Volum

En god pris henger ofte sammen med et stort volum. Når du legger ditt innkjøpsvolum sammen med vårt, gir det et sterkt forhandlingskort mot leverandørene. Selv en liten bedrift blir sett på som en stor aktør, når vi kan representere deg ved forhandlingsbordet.

Les mer om oss
"Etter at vi begynte å bruke Innkjøpssjefen sparer vi ca. 20% på flere av innkjøpene våre, samtidig som vi sparer overtimer i året.
Les hvordan

Dette sier kundene selv om oss

Vi finner ingen anmeldelser
Skriv din anmeldelse

Noen av våre samarbeidspartnere 

Logg inn for full leverandør oversikt

Nye innlegg

Året 2020

Året 2020 ble litt annerledes enn de fleste hadde sett for seg...

Bli kjent med vår kunde - Bønes vedlikehold

Den neste kunden vi har tatt en liten prat med og besøkt er Bønes vedlikehold. Bønes vedlikehold har vært kunde hos IKS siden Oktober 2018. Da de ble kunde hos oss bisto vi dem med bedre priser på byggevarer, avfall, leie av lift mm.

Bli kjent med vår kunde - Straumegarasjen

En solfylt vårdag tok vi turen rundt til noen av våre kunder for å høre litt hvordan det går med deres prosjekter. Turen gikk først til Straume-garasjen, som ser ut til virkelig å holde trøkket oppe.

Vis alle blogginnlegg